Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Hengevelde, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Hengevelde, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

14 Mei 2010 | Nederland, Hengevelde

Mijn eerste blog pffff mag ook wel een keer, ook al ben ik nog niet op stage, ik begin vast. Nou jongens nog 11 daagjes en dan is het zover. Ik tel al weken af en nu komt het een stuk dichterbij. Dit is aan de ene kant een beetje eng maar ik heb er super veel zin in en de zenuwen zijn goede zenuwen gelukkig. Ik ben vandaag nog wat gaan winkelen beetje meer kleren halen aangezien ik niet weet of ik Frankrijk daar de kans nog wel krijg. Voor de mensen die het niet weten ik kom op een camping terecht wordt kampervolk (haha). Dus ik weet niet wat er allemaal in de buurt zit. Maar dat komt allemaal wel goed. Ik heb afgelopen woensdag mijn verjaardag al gevierd met familie, super gezellig, lekker zakcentje gekregen EN een heel leuk boek vol met informatie over Frankrijk, stagegebied [Jura] en ook over Nederland, Hengevelde en familie dus dat was echt super!! van mijn ouders en zussen hebben een camera met accessoires dus ik kan lekker beginnen met foto's maken. Nu ben ik bezig alles af te ronden en op een rijtje te zetten nog even langs de tandarts, kapper, apotheek etc. de puntjes op de I zetten en dan ben ik 25 mei [B-Day] klaar voor de reis. Ik blog voordat ik vertrek niet meer denk ik ik vlieg om 13.35 en ben dan 15.25 [als er geen vertraging is] in Lyon [met koffer hopelijk] en dan met de auto naar Ounans waar de camping ligt weet niet hoelang dat duurt maar wordt gelukkig opgehaald dus dat zal wel goed komen.