2de familie bezoek - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu 2de familie bezoek - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

2de familie bezoek

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 Augustus 2010 | Frankrijk, Ounans

hey iedereen,

nou het is toch wel weer 10 dagen sinds mijn laatste blog wow die 10 dagen zijn super snel gegaan:D Maar er is ondertussen ook al wel weer wat dingetjes gebeurt... mam en pap zijn op bezoek geweest, ja op bezoek want je kunt pap niet overtuigen in Frankrijk te blijven wat ik best kan begrijpen hoor. Maar goed ze kwamen dus maandag even op bezoek ze waren er rond 11 uur en ik heb ze toen het krot laten zien zoals de bijnaam voor het appartement is en ze waren het met mij eens het was ook echt een krot... [ik zeg toch dat ik altijd gelijk heb] ma goed mams heeft er nog wat foto's van gemaakt dus die kunnen jullie thuis ook lekker bekijken. Daarna hadden we naar overleg toch besloten om naar de watervallen te gaan ondanks het slechte weer [natuurlijk vergeet ik mijn paraplu] dus na een lange rit naja lang opzich maar een uur maar mijn ouders hadden ook al 4 uur gereden. zijn we begonnen aan de wandeling we zijn niet verder dan de eerste waterval gegaan want het was toch wel aardig stijl en mam had er toch niet echt veel zin in dus zijn we terug gegaan ondertussen was pap helemaal natgeregend. wel een paar foto's gemaakt ook al is helaas de helft mislukt omdat ik ze denk ik te snel wilde maken. Hierna zijn we naar Lons-Le-Saunier gegaan omdat hier markt was we hadden alleen de pech dat in frankrijk markten maar tot de middag duren en de markt dus al voorbij was maar we zijn wel even rond gaan kijken en lekkere muffins gehaald die we gegeten hebben op de terug weg.. toen zijn we terug gaan rijden wel beetje via alternatieve route en wegen haha dus veel van de omgeving gezien [ mam natuurlijk paar keer in paniek] en toen naar de supermarkt daar lekker veel boodschappen ingeslagen en toen terug naar de camping. Na het opruimen was het wel zo'n 6 uur en we zouden eigenlijk samen uit eten gaan maar omdat hier restaurants pas om half 7 open gaan en je dan pas eten rond 8 uur hebt hadden we besloten om maar een keer in nl uit eten te gaan en zijn mams en pap terug naar duitsland gegaan... Het was natuurlijk jammer dat ze er maar zo'n korte tijd waren maar ik ben blij dat ik ze even gezien heb:D ze hebben ook wat spulletjes voor me meegenomen wat super is natuurlijk:D de bloemkool smaakte goed! de dorito's trouwens ook ;) Afscheid was wel moeilijk natuurlijk daarom had ik ook maar gewoon gezegt van ga maar want anders blijft het moeilijk. Heb wel afgesproken ze over 3 weken [23 dagen] te zien :D dan komt pap mij ophalen en gaan we naar huis, is wel een week eerder dan de officiele datum maar goed het is dan toch weer laagseizoen en heb het hier dan echt wel gezien en als het goed is, is dan alles afgerond. trouwens ik wacht nog wel steeds op post van oma ...... ik ben bang dat ze mijn post zijn kwijtgeraakt :'( Ik schrijf over een tijdje wel weer een blog tenminste als ik wat te vertellen heb... groetjes chan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 14614

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: