Laatste echte blog??? - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Laatste echte blog??? - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Laatste echte blog???

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

21 Augustus 2010 | Frankrijk, Ounans

Hey Iedereen,

Dit is misschien wel mijn laatste echte blog. Ik ben nu officieel aan mijn laatste week begonnen en het zou niet beter kunnen voelen denk ik. Het enige waar ik op zou kunnen hopen is dat de tijd nog sneller zou gaan maar dat gaat het nooit. Oke nou nog even wat nieuws vertellen hmm er is eigenlijk weinig te vertellen behalve dat ik me soms echt af vraag wat er in dat restaurant hiernaast gebeurt, ik hoor de meest rare verhalen en soms zie ook best rare dingen. sommige mensen moeten denk ik een anger management cursus hebben. Naja en sommige mensen zijn niet te helpen.. Verder nieuws is dat ik 2 kaartjes heb ontvangen namelijk van beide oma's en vorige week een kaartje van Jozé en Quinta dat was ook super! Ik ben echt blij wanneer ik post krijg daarom baal ik nog steeds dat de brief van oma niet was overgekomen.. gelukkig de kaart wel al vraag ik me wel af hoedat kan{FRANSE SLAG} Ik heb ook weer wat kaartjes terug gestuurd dus bereid je voor op post.... oh caro ik heb je kaartje nog niet ontvangen en ik zou jou en antoine wel een kaartje willen sturen maar heb jullie adres niet.... Ik denk dat het verslag zo wel lang genoeg is de rest horen jullie allemaal thuis wel of misschien als ik nog zin en veel te vertellen heb komt er toch nog een blog:D ohja voordat ik het vergeet Michelle [de animatrice] gaat vandaag naar huis, GOEDE reis meis en ik spreek je nog wel op hyves!

Groetjes aan iedereen!!!!!

en kus aan bink...
[ tines geef jij het even aan hem ]

  • 21 Augustus 2010 - 16:11

    Quinta:

    Succes nog de laatste week meis! En ik zie je over 2 maanden weer in Nederland ;)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 14605

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: