15/7 - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu 15/7 - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

15/7

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

15 Juli 2010 | Frankrijk, Ounans

paar daagjes verder van mijn vorige verslag en alles gaat wel ok soms goede momenten soms wat slechtere op dit moment denk ik van oke kan dit wel uitzingen maar dat kan over paar minuten weer anders zijn... het is echt een achtbaan en normaal hou ik daar wel van maar hier krijg ik niet echt een thrill van. Ok wat nieuwtjes nou ik heb mijn hand dus heerlijk verbrand door pannenkoeken maken was echt super {sarcastisch] dus heb 2 grote en ongeveer 10 kleine blaren. Daarnaast heb ik nu andere werktijden namelijk van 11 tot 2 en van 4 tot 7 maar het komt nogal eens voor dat het uitloopt en de tijden veranderen. Verder gebeurt er hier eigenlijk vrij weinig ik heb de boeken voor school besteld en mams betaald de schoolbijdrage effe voor me wat is dat toch weer makkelijk:P als ik het nou ook niet terug hoefde te betalen was het helemaal ok:P grapje mams je krijgt het terug wanneer je langskomt. Oh en eind deze week komen waarschijnlijk een keer truus en harrie langs dat wordt wel gezellig kan me al voorstellen welke grapjes hij gaat maken:P Heb ze ook een mooi lijstje meegegeven van spulletjes die ze even voor mij moeten meenemen... SUPER toch misschien eindelijk weer eens een lekkere frikandel en goed bruinbrood en kruitkaas :P en de gegevens van mijn oude lappie. naja ik schrijf binnenkort wel weer een kort berichtje al vinden sommigen dit misschien niet zo kort. Dag dag....




ohja gister was het 14 juli grote feestdag hmmmm heeeeeeel weinig van gemerkt het enige wat we hadden was vuurwerk. tja als ik in parijs was geweest was het vast leuker geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 14613

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: