op de Helft!! - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu op de Helft!! - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

op de Helft!!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

10 Juli 2010 | Frankrijk, Ounans

Ok ik had dus voor mijzelf besloten naar huis tegaan wat je uit mijn vorige blog kon lezen... dat ging ook gebeuren totdat ik de mail van juf kreeg... ze zei dat ik moest gaan nadenken of ik de opleiding wel echt wil doen en dat is de reden dat ik hier dus nog steeds in the middle of nowhere zit... bewijzen dat ik deze opleiding wel echt wil doen. Ik heb ook mijn moeder gesproken wat natuurlijk niet echt makkelijk is en thuis hopen ze dus ook dat ik het gewoon ga afmaken... dus dat ga ik dan maar proberen. Het wordt er helaas niet makkelijker op maar ik ben er wel achter dat ik vandaag op de helft zit en hopelijk wegen voor mij de laatste loodjes dit keer niet zo zwaar.. ik heb nog veel om naar uit te kijken gelukkig!! Er komen nog familie leden langs en pap en mams en hopelijk helpt dit mij om de tijd hier een beetje uit te zitten. Wel vind ik het super jammer dat ik de eerste wk finale ooit meemaak hier in Frankrijk het zou super zijn als ik het thuis meemaakte met z'n allen voor de tv aanmoedigent schreeuwen naar de oranje spelers en de scheids uitschelden natuurlijk al lukt dat in het Frans ook nog wel MERDE bijv. wanneer de scheids niet klok kan kijken en 1,5 minuut langer doorgaat dan moet. Ok verder gebeurt er hier weinig.. het wordt langzamer wel wat drukker maar het is nog goed te doen verder worden we gek van de warmte en de vliegen... wel vond ik het super tof toen ik gister een kaartje van willie en albertine kreeg:D daar was ik heel blij mee. ik zal proberen binnenkort weer wat kaartjes te versturen. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het gaat en we zullen wel zien hoe het loopt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 14611

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: