Decision Made - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Decision Made - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Decision Made

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 Juli 2010 | Frankrijk, Ounans

Oke ik zit nu bijna 6 weken op de camping en de eerste drie weken waren heel moeilijk toen kwam juf langs en dat heeft geholpen maar ik ben er na 6 weken wel achter dat dat een camping en frankrijk niets voor mij is... ik wil wel mijn frans verbeteren maar ik vind het niet nodig om het op een hoog niveau te hebben. wat ik nu ga doen is juf mailen over mijn plannen en dan kijken wat de mogelijkheden zijn want ik wil wel graag gewoon met de rest afstuderen dus even kijken wat juf zegt maar als het goed is ga ik dus rond de 16de naar huis. en het is niet dat ik opgeef en hele erge heimwee naar huis heb maar meer dat frankrijk en camping samen mij niet echt ligt. Na 2 maanden kan ik zeggen dat ik het echt geprobeert heb en het nu gewoon genoeg is geweest. ik heb nu wel een leuke collega Michelle maar ik kan het niet op haar afwegen zij moet ook gewoon werken en zij doet animatie en werkt dus op andere tijden. verder wil ik gewoon echt hotel werk doen en geen camping receptie. jullie horen nog wel hoe het afloopt en wat er verder allemaal gaat gebeuren. xoxo

Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo