Update [eindelijk] - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Update [eindelijk] - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Update [eindelijk]

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

23 Juni 2010 | Frankrijk, Ounans

hey iedereen die dit leest, ja sorry dat ik al lang niet meer iets van me heb laten horen.. komt omdat ik meestal alles al over msn vertel en dan niet in verhaaltjes hier plaats. Maar goed veel is gebeurt de laatste paar weken [juffrouw langsgeweest] Maar alles gaat eigenlijk gewoon nu z'n gangetje... het is nog rustig want het is nog laagseizoen dus op werk is het meestal ook wel saai... voor de rest eigenlijk geen nieuws behalve dat ik volgende week een keer ga over verhuizen naar mijn appartementje waar dan vanaf 3 juni ook de animatrice zit... ik baal wel een beetje omdat ik daar waarschijnlijk geen wifi heb:( dat is jammer. maar voor de rest zal het wel leuk worden er is daar wel een tv. haha en anders moet ik maar even een plekje opzoeken waar ze wel wifi hebben of in de receptie gaan zitten... dat zie ik dan nog wel. Het is in ieder geval niet voor een hele lange tijd want ik ga begin september lekker naar huis... ik heb Frankrijk wel een beetje gezien en het camping leven ook... vind ik zelf.. maar goed we zullen zien hoe het verder gaat en ik zal proberen om jullie meer op de hoogte te houden. xxx