Long day's - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Long day's - Reisverslag uit Ounans, Frankrijk van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Long day's

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

26 Juni 2010 | Frankrijk, Ounans

hey weer een update van mij.. weet nog niet of het een lange wordt. De afgelopen dagen waren wat lang... het is namelijk nu nog erg rustig [stilte voor de storm] Ook is het de afgelopen dagen erg warm geweest 25+ graden en dat blijft nog wel even zo... binnen gaat dat wel maar buiten in de zon is het om gek te worden. Ik wandel nog steeds paar keer per week naar Ounans maar ben nog niet verbrand en misschien heel ietsjes bruiner geworden maar niet veel, haha. Voor de rest gaat het deze week wel goed, ik heb het gevoel dat desondanks dat de dagen soms wat langdurig zijn de tijd wel snel gaat en daar ben ik blij om. Ook heb ik deze week wat kaartjes ontvangen waar ik echt super blij mee was heeft me echt heel erg opgevrolijkt. een kaartje van mijn oma wat wel heel leuk was vooral toen ik zag dat ze chantal goed schreef en dat na ongeveer 18 jaar, best knap:P ook heb ik een leuk kaartje gekregen van mam en pap wat aardig grappig was.. ik zal alles wel ophangen in mijn nieuwe appartement waar ik deels maandag al naartoe verhuis.... weet nog niet zeker of ik daar ook al ga slapen want heb daar geen wifi. Verder heb ik woensdag of dinsdag weet het niet meer de kaartjes en brieven op de post gedaan hoop dat iedereen het leuk vind, zal nog wel vaker wat sturen... ik heb nog niet naar alle familie leden wat gestuurd maar ik ga het wel proberen. Ook heb ik vandaag de nieuwe simkaart ontvangen:D:D YES eindelijk kan ik weer smsen enzo maarja ik heb nu nog maar 5 euro beltegoed dus ga niet veel bellen en smsen, sorry mam maar vind je het niet fijn je "kleinste dochter" een tijdje niet te horen haha. ik zal binnenkort nog wel bellen denk ik. al beloof ik niets want bellen is emotioneel eigenlijk best zwaar vooral als je al heimwee hebt en geïsolleerd zit. Ik heb ook steeds minder behoefte aan sociaal gedrag komt misschien wel omdat ik eigenlijk gewoon mijn tijd wil uitzitten en dan naar huis... zal in het hoogseizoen denk ik wel veranderen omdat ik dan geen wifi meer heb en huisgenootje heb dus we zullen zien.. ik zal jullie wel op de hoogte houden. Ik stuur binnenkort nog wel eenkeer een update weet nu niet goed wat ik nog meer zou moeten vertellen... het leven is op dit moment nogal eentonig en saai... veel plezier maandag met het kijken van de wedstrijd tegen Slowakije!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 14608

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: