Afwachtend... 2 WEEKS!! - Reisverslag uit Hengevelde, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Afwachtend... 2 WEEKS!! - Reisverslag uit Hengevelde, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Afwachtend... 2 WEEKS!!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

02 April 2011 | Nederland, Hengevelde

Hallo iedereen,
Wow!!! Het is weer zover.. Precies over 2 weken ga ik weer op stage in het buitenland. Dit keer is het geen klein plaatsje in Frankrijk, maar een eiland... namelijk Jersey een kanaaleiland dat bij Engeland hoort en voor de kust van Frankrijk ligt. Ik ga daarnaast stage lopen in een hotel wat natuurlijk heel anders is dan een camping in Frankrijk. Plus ik ga daarnaast dit keer echt voor 6 maanden weg.

Ik ga stage lopen in hotel De France op Jersey in St. Helier. Het is een groot hotel met 284 kamers en conference ruimtes. Het is een zeer bekend en hoogstaand hotel. Ik ga er Front Office en Back Office stage lopen.

Op dit moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen.. Ik heb mijn koffer al een beetje ingepakt daarnaast veel spulletjes speciaal gekocht voor mijn vertrek. Veel kleding, schoenen etc. Ik heb ook een mooie nieuwe reistas cadeau gekregen wat ik echt super vind. Dus nog 2 weken voor mijn vertrek en ik heb nog wel een aantal dingen te doen.. vandaag de verjaardag van mijn oma... aankomende week is de toetsweek dus dinsdag toetsen maken, woensdag is lekker LADIES NIGHT!! Daarnaast hebben we nog extra nederlands lessen dus ik ben nog niet klaar met school... hoe irritant is dat, je wilt graag op stage en een beetje rust voor vertrek worden er nog extra lessen nederlands ingepland. Gelukkig als het goed is wel de laatste paar dagen vrij. Wat mij wel goed uitkomt aangezien ik nog een gezellige avond ga gourmetten met familie.

Dus dit was vast een klein berichtje.. Ik vertrek dus 16 april. Ik vlieg om 12.20 naar London Gatwick daar kom ik dus aan om 12.25 en dan moet ik een paar uur wachten voor ik door kan vliegen naar Jersey. Ik vlieg namelijk om 15.30 naar Jersey en ik kom daar aan om 16.25. Ik vlieg dus 2 keer best kort. Ik weet nog niet wat er allemaal gaat gebeuren wanneer ik daar aankom maar dat zie ik dan wel weer.. en aangezien er nog een klasgenootje naar hetzelfde hotel gaat ben ik dus niet alleen.

Ik zal proberen om wanneer ik daar ben wekelijks te updaten.

GROETJES!!