1ste "echte" week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu 1ste "echte" week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

1ste "echte" week

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

03 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Nou de eerste echte week is begonnen en ik hoef maar 4 dagen te werken... hoe fijn is dat. Ik moet er alleen niet aan gewend raken:P mijn shifts zijn alleen wel een beetje naar ik moet namelijk late, early, late, early en van early naar late is niet erg maar van late naar early is wel naar omdat je dan dus maar weinig kan slapen. Ik heb trouwens al wel 2 dagen gewerkt vorige week en heb al veel mogen doen... ik tel de kas al paar keer per dag, heb al ingechecked en uitgechecked en beantwoord de telefoon... al met al gaat het dus aardig lekker en ook goed. Kluyver mijn leraar belde ook nog van de week om te vragen hoe het ging, volgens mij was hij beetje verbaasd dat het zo goed ging vooral na vorig jaar. Maarja wat verwacht je dan 4 sterren hotel in de stad tegen 3 sterren camping in the middle of nowhere... Na goed ik zit dit nu te typen tijden mijn vrije dagen en wat blijkt ik heb nu 5 dagen vrij,... wat te doen wat te doen.. als ik dit in juni of juli ofzo had dan wist ik het wel ff naar Parijs of naar huis toe maar nu is het echt nutteloos. ik heb wel beetje gewinkeld, niet teveel want ik moet op mijn geld passen oh en ik ben gister naar de bios geweest wel alleen maar dat mocht de pret niet drukken :P Het enige wat ik trouwens wel minder vind aan deze stage is het internet.. je mag er niet op downloaden..... balen dus achja moet er maar mee leren leven:P voor nog 153 dagen ofzo. Dit was het voor deze keer volgende keer misschien wel een iets beter/grotere blog;P

x. Chantal