Dag 2: 1ste dag wakker worden op Jersey!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Dag 2: 1ste dag wakker worden op Jersey!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Dag 2: 1ste dag wakker worden op Jersey!!!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

20 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Eerste dag wakker worden op Jersey, heel raar gevoel geeft het je. Ik werd rond 11 uur wakker omdat ik de wekker wel had gezet maar dat had eigenlijk niet gehoeven want kort ervoor ging wel 5 keer een auto alarm af. Na lekker te hebben relaxed, ontbijten en opfrissen etc. Gingen lizzy en ik rond half 2 naar cineworld waar we zouden wachten op Ashley, Dennis en Sebastiaan. Toen we bij cineworld waren hebben we even gekeken hoeveel een abbonement kost en dat is 15,- pond per maand, maar dan moet je wel 1 jaar lid zijn en alles gelijk betalen dusss of ik dat doe weet ik nog niet. Per keer kost het 6,- pond ongeveer [als je de kaartjes voor 5 uur haalt]. Dus ik denk er nog even over na want 180,- pond is wel veel. Na even wachten kwam de rest en zijn we bij cineworld naar binnen gegaan, daar hebben we besloten om kaartjes te kopen voor RED RIDINGHOOD met GARY OLDMAN!!!:D:D:D daar had ik wel echt zin in. De film begon om 20.50, we moesten nog wat gaan eten en we bedachten zullen we gaan bbq-en en we gingen naar de spar [enige winkel open op zondag] maar daar kwamen we erachter dat ze niet zoveel vlees hadden dus we besloten een andere keer te gaan bbq-en. Na een paar boodschapjes te hebben gedaan zijn we aan het water gaan zitten op een stenen tribune [wat water tegen moet houden] tot ongeveer 19.00 uur toen zijn we het centrum ingelopen om wat te gaan eten. Een paar mensen wilden heel graag naar een chinees maar die was er nergens en dat vond ik niet erg. Maar op eens ja hoor kwamen ze een chinees tegen en zijn we toch maar naar binnen gegaan. Toen we even de kaart hadden bekeken had ik iets van kip rijst en gekruide reepjes kip, uiteindelijk best lekker. Bij het afrekenen kregen we een fortune cookie.... de mijne zei: ‘You can always tell your luck from ability by its duration’. Ok, ik hoop dat dit gewoon betekend dat ik veel geluk zal hebben..[ ben ik nodig]. Na het eten zijn we rustig terug gelopen naar de bios en hebben we daar gewacht tot de film. Defilm was super leuk en hadden geen pauze’s, jippie. Na de film zijn we terug gelopen naar De Grand het hotel van Ashley en Dennis. Daar hebben we even gezeten en toen zijn lizzy en ik terug gelopen naar het hotel en gaan slapen.
Dit was zo’n beetje dag 2. De rest heeft ongeveer besloten met de boot terug te gaan maar ik denk dat ik gewoon met het vliegtuig ga maar dan wel met 1 extra koffer. Achja we zullen wel zien hoe het loopt moet er nu nog niet teveel over gaan nadenken... duurt nog zoooo lang.

Kusjes,
Chan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jersey

Stage lopen in Hotel de France op Jersey.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

zo zo

15 Mei 2011

Afgelopen weken.... Time flies by...

03 Mei 2011

1ste "echte" week

22 April 2011

Dag 5, 6 & 7

20 April 2011

dag 3 & 4
Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 14602

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: