Afgelopen weken.... Time flies by... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Afgelopen weken.... Time flies by... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Afgelopen weken.... Time flies by...

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

15 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Sorry dat ik niet eerder een blog gepost heb,... het is gewoon zo dat de tijd voorbij vliegt. Oké ik moet nog wel iets van 20 weken hier zitten en werken maar de afgelopen paar weken zijn wel super snel gegaan. De afgelopen 2 weken is er niet veel gebeurt, maar ik zal toch wel wat kleine dingetjes vertellen. Laat ik beginnen met het werk gedeelte... ik heb mijn eerste loon binnengekregen. Dit is van april.. waar ik dus maar 2 weken “ gewerkt” heb en wat heb ik gekregen 377 pond nou dat vind ik dus al heel veel. Het was dus een leuke verrassing. Ik heb 2 dagen erna mijn pincode gekregen voor de bankpas en gelijk internet bankieren aangevraagd dus dat zal ook snel geregeld zijn. Afgelopen week ben ik gaan samenwerken met Gemma en ook 1 dag met Adriana dit was een leuke afwisseling omdat ik de weken ervoor eigenlijk alleen met faye heb samengewerkt en iedereen toch altijd een andere manier van werken heeft. Ik heb ook complimentjes ontvangen wat natuurlijk altijd leuk is om te horen. Ma goed genoeg over werk want zo bijzonder is het niet en ik ga niet de hele tijd alles herhalen. Woensdag was ik vrij, wat wel grappig was omdat het mams verjaardag is en ik heb dus een bos bloemen gestuurd... ik heel goed bedacht ik ga voor medium want klein zal wel heel klein zijn [10 bloemen ofzo] dus ik ging voor medium... wist ik veel dat het zo’n grote bos zou zijn dat je een wind licht vaas ervoor nodig bent. Ik vond het eigenlijk best grappig. Mam vond het volgens mij ook wel leuk en verrassend, ze had het vast niet verwacht. Ben benieuwt wat de rest ervan vind:P ik had er ook een kaartje bij gedaan waarop ik had gezet dat ze het echte cadeau wel in oktober krijgt ik ben benieuwt of ze enig idee heeft wat. Vrijdag kreeg ik vervelend nieuws van mijn zus waarover ik hier niet ga typen. Maar ik vond het dus echt niet leuk. Vandaag is het natuurlijk TWENTE dag :D met een nare bijsmaak omdat er vandaag ook iets vervelends gaat gebeuren. Maar daar probeer ik niet aan te denken... ik moet denken aan FC Twente vs. Ajax en hopelijk wint Twente. Als ik nu thuis was geweest was het natuurlijk heel anders geweest en ik vind het wel jammer dat ik dit mis. Nu even over aankomende week. Het wordt weer veel werken. Dinsdag komt er een groep van 180 man ofzo. Dus dat wordt een drukke rare dag en ik moet werken van 10.00 tot 19.00 beetje een rare shift maar wel weer leuk om mee temaken aangezien ik dan beetje manusjevanalles ben. Woensdag heb ik een early shift en ga daarna naar pirates 4 :D voor de rest van de week nog geen plannen. Ik ben volgende week zaterdag en zondag vrij en natuurlijk de woensdag daarop omdat ik dan jarig ben.... wow 21 jaar ik heb niet eens het gevoel dat het al bijna zover is. Misschien omdat ik vorig jaar op mijn verjaardag naar Frankrijk ging. Ik hoop dat ik tussen nu en mijn verjaardag nog een keer blog maar dat hangt er een beetje vanaf of ik iets te vertellen heb. Jullie zullen het wel merken.

Kus, Chan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jersey

Stage lopen in Hotel de France op Jersey.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

zo zo

15 Mei 2011

Afgelopen weken.... Time flies by...

03 Mei 2011

1ste "echte" week

22 April 2011

Dag 5, 6 & 7

20 April 2011

dag 3 & 4
Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 14590

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: