dag 3 & 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu dag 3 & 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

dag 3 & 4

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

20 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag 3: Eerste dag op school, nieuwe klas etc.... ohnee eerste dag op werk en introductie én allemaal nieuwe mensen leren kennen...

Hello everybody, ik typ dit nu terwijl ik me klaarmaak voor de eerste dag in het hotel. We hebben vandaag introductie... dat betekend leuk gesprekje en rondleiding als het goed is en dan gaan we de zaakjes rond de bank en persoonsnr. etc. Regelen. Dus om 10 uur gingen we naar HTR department daar werd ons verteld dat we nog even moesten wachten tot Thomas er was. Dus we gingen in de kantine wachten. Daar hebben we 3 franse trainee’s ontmoet die ook de rondleiding etc. Moesten krijgen. Na 10 min. Wachten kwam Thomas ons ophalen en zijn we naar een kamertje gelopen waar nog 3 portugeese meisjes en 1 poolse vrouw zaten. Toen begon Thomas ons het hele verhaal uit te leggen van de hotel geschiedenis en regelementen etc. Daarna hebben we een rondleiding gehad door een gedeelte van het hotel. Lizzy en ik moesten iets langer blijven omdat we nog wat zaken moesten ondertekenen en internet regelen. Als het goed is krijg ik vandaag internet. Nadat alles daar geregeld was zijn we op pad gegaan om eerst social security card te halen, daarna naar de bank en tot slot langs de tax office. Daarna moesten we rond 4 uur weer terug zijn omdat we met onze laptop voor het internet nog iets moesten doen. Toen we klaar waren zijn we de rest op gaan zoeken en zijn we naar de Sebastiaan gelopen die al begonnen was aan zijn eerste dag. Daarna hebben we even gewacht op Sebastiaan en toen zijn we gaan eten bij de Pizza Hut jawel ik zei het goed. Ik heb er een lasagne gehad die wel te eten was... ik eet hier allemaal dingen die ik thuis nooit eet. Maar ik heb wel besloten dat dit niet vaak gaat gebeuren want ik vind het maar duur allemaal. Na het eten zijn Dennis en Ashley gaan zwemmen in hen hotel. Lizzy, Sebastiaan en ik zijn naar Sebastiaan’s kamer gegaan en hebben daar een docu gekeken die best interessant was. Toen Ashley ons opbelde zijn we terug gelopen naar de Grand. Daar hebben we de film Monsters vs. Aliens gekeken en toen zijn we terug gelopen naar huis. Al met al best een lang dagje weer. Nou ik doe iedereen de groetjes, ik mis jullie echt wel... en ben soms ook al anger management training nodig volgens mij, haha. Maargoed dat hoort er vast allemaal bij.

Dag 4: Begint het nu dan echt???
Nope, vandaag weer een introductie dag, ben benieuwt wat er ons vandaag allemaal verteld wordt, vind het best eng. Ik probeer alles gewoon maar op me af te laten komen. Ik heb wel besloten om een paar gymschoenen ergens te kopen want ik loop hier echt best veel. [lekker gezond]. Daardoor zijn mijn voeten nu al helemaal kappot en doen super zeer maar goed mag niet klagen van mijzelf. We moesten om 10 uur bij de receptie zijn daar zijn we begonnen met introductie, veel hadden we al gehad van de dag ervoor maar nu werd het speciaal voor de receptie gedaan. Daarna hebben we een rondleiding gehad door het hele hotel en er omheen. Ook hebben we een aantal kamers gezien, ze hebben hier heel veel verschillende kamers. Toen we om 16.00 uur klaar waren hebben we even gerust en zijn toen richting de grand gelopen omdat ze graag naar st. Brelades bay wilden gaan, bij de grand kwamen we Martijn tegen, die weer helemaal in Jersey life zit:P we zijn er toen ook achter gekomen dat er geen bussen meer reden dus zijn we maar wat gaan eten bij de mac. Hier kreeg ik 2x friet omdat ze mijn nuggets waren vergeten te brengen... niet heel gezond maar wel lekker:P
daarna zijn we terug gelopen naar ons appartement, onderweg kwamen we een voetbal wedstrijd tegen waar Dennis graag een stukje van wilde zien. Een maal in ons appartementen complex hebben we ze de kamer van lizzy laten zien. Daarna zijn ze snel teruggegaan omdat ashley heel vroeg moest werken en wij ietsje later.
Niet zo lang maar wel kleine update:)
Kusjes,
Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jersey

Stage lopen in Hotel de France op Jersey.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

zo zo

15 Mei 2011

Afgelopen weken.... Time flies by...

03 Mei 2011

1ste "echte" week

22 April 2011

Dag 5, 6 & 7

20 April 2011

dag 3 & 4
Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 14596

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: