Dag 5, 6 & 7 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu Dag 5, 6 & 7 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Pelle - WaarBenJij.nu

Dag 5, 6 & 7

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

22 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag 5.
Vandaag zijn we om 9 uur begonnen, lekker vroeg... lizzy en ik hebben ontbijt gegeten in de kantine dat was niet super lekker maar wel te doen. Daarna zijn we naar een kamertje gegaan waar Gemma ons Opra het systeem ging uitleggen. Rond 12.00 hadden we lunch pauze, dus we gingen even terug naar ons appartement om onze engelse uitslagen te bekijken. Het bleek dat Lizzy en ik het beide gehaald hebben. Toen zijn we snel terug gelopen naar de kantine waar we nog snel iets gegeten hebben. Daarna zijn we verder gegaan met de training. Tussendoor hebben we nog telefoontraining gehad en om 15.00 uur hadden we de shift meeting. Hierin wordt verteld wat er die dag gebeurt is en wat de volgende shift moet weten. Toen dat was afgelopen zijn we verder gegaan met de computer training. Aan het eind van de dag hebben we treasure hunt afgemaakt. En toen waren we vrij. Die avond heb ik lekker relaxed op mijn laptop afleveringen gekeken en een beetje geinternet. Aangezien internet super slecht is hier was dat niet zo’n geslaagde missie.

Dag 6.
Vandaag kon ik lekker uitslapen, ik had de dienst van 14.00 uur tot 23.00 uur, ik vind het iets minder leuk omdat ik morgen van 07.00 tot 16.00 moet werken. Dus dat wordt een kort nachtje. Maar goed ik typ dit terwijl ik zo wegga om te gaan werken. Ik ben nerveus omdat dit mijn eerste echte dag is. We zullen wel zien hoe het gaat. Ik moet vandaag vooral volgen en computer werk doen als het goed is. Fouten zal ik vast wel maken en jullie weten hoe ik een hekel daaraan heb. De late diens ging super snel... het was zo voorbij. Om 23.00 uur waren we klaar en gingen ik en Fay naar huis. We moesten allebei weer dienst draaien om 7 uur dus dat werd een kort nachtje, vooral omdat ik eerst niet goed kon slapen en toen ik om half 2 nog wakker gemaakt werd door de buren. Dit was ff een kort klein verslagje van gisteren. Ik probeer het nog steeds allemaal bij te houden maar dat is best moeilijk.

Dag 7. Way to early, bright and shiny...
Vandaag had ik de early shift en moest ik om 7 uur beginnen… het was best zwaar om wakker te worden. Dus om 7 uur beginnen met de kas tellen, gelukkig klopte alles. Daarna ben ik begonnen met cutting the keys dat is wanneer je de sleutels klaar maakt voor de kamers. Ondertussen ben ik ook begonnen met telefoon opnemen al vind ik dat nog best eng. Ik heb ook al een aantal mensen uitgechecked en ingechecked vandaag, dus het gaat allemaal lekker snel. Ik vind het werk wel echt leuk en voel me al meer op plaats als in Frankrijk. Ik mis thuis nog wel maar dat zal wel even blijven. Dit weekend ben ik vrij dus ik ga morgen lekker boodschappen doen en shoppen. Daarnaast ook wat was draaien. Zondag weet ik nog niet wat ik ga doen. Alle winkels etc. Zijn hier altijd gesloten en al zeker met Pasen. Maar anders ga ik wel ff relaxen. Volgende week ben ik lekker vrijdag, zaterdag & zondag vrij, wat ik dan ga doen weet ik nog niet.

Kusjes,
chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jersey

Stage lopen in Hotel de France op Jersey.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

zo zo

15 Mei 2011

Afgelopen weken.... Time flies by...

03 Mei 2011

1ste "echte" week

22 April 2011

Dag 5, 6 & 7

20 April 2011

dag 3 & 4
Chantal

Voor mijn studie [front-office manager] moet ik stage in het buitenland volgen. Op deze site laat ik weten hoe het gaat en wat mijn belevingen zijn. xoxo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 14596

Voorgaande reizen:

16 April 2011 - 02 Oktober 2011

Jersey

25 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Frankrijk Stage 2010

Landen bezocht: